Extrovertált majmok vs. introvertált teknősök

Hogyan (ne) kezdeményezzünk beszélgetést I.

2013. március 12. 15:58 - Főtekiné

Írtam nemrég a pénztárosi munkáról, amire jelentkeztem. Sikerrel vettem a felvételit, most jön a neheze. Ki van ugyanis adva, hogy csevegnünk KELL a vevőkkel, nem fogadnak el kifogást, beszélgetést kell kezdeményeznünk minden egyes vevővel. Megtettem. Az eredményről rendszeresen beszámolok majd nektek.

Íme, az első:

Én: - Milyen szép rózsacsokor! Ajándékba lesz, vagy magát lepte meg vele?

Vevő: - Anyámnak viszem a temetőbe.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://majmokvsteknosok.blog.hu/api/trackback/id/tr455113877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

padisah 2013.03.12. 21:25:25

ilyen vicceket szokott szülni az élet :)
de különben nem értelek,

ha valaki magának való, nem pályáz meg pénztárosi állást, mert ott kifejezetten emberekkel kell foglalkoznia, pláne ha még meg is kérik hogy haverkodjon

Főtekiné 2013.03.13. 11:56:05

@padisah: Nem nagyon válogathatok munkákban. Másrészt tényleg azt gondoltam, hogy pénztárosként hamar le lehet zavarni a vevőket, eddig még sehol nem tapasztaltam, hogy beszélgetni akartak volna velem.
süti beállítások módosítása