Extrovertált majmok vs. introvertált teknősök

Az introvertáltak ereje

2013. július 25. 00:02 - Főtekiné

 

Mivel az utóbbi időben nem nagyon van időm írni, de nem akarom a blogot teljesen elhanyagolni, arra gondoltam, itt az ideje néhány érdekes külső tartalomnak. Gondolkodtam, mivel is kezdjük, és rádöbbentem, hogy még csak említést sem tettünk a tavalyi év egyik sikerkönyvéről. 

Susan Cain Quiet: The Power of Introverts in a World That Can't Stop Talking című írása (magyarul Csend címen jelent meg) azt taglalja, milyen introvertáltként élni és hallgatni egy állandóan fecsegő, harsány világban. A szerző évekig jogászként dolgozott a Wall Streeten, szóval van némi fogalma, milyen erőfeszítéseket igényel a siker, különösen egy introvertált számára milyen megerőltető lehet annak elérése. Az alábbi videóban a szerző maga mutatja be könyvét, beszél a gyerekkoráról, és arról, szerinte min kellene változtatni, hogy az introvertáltak - kihasználva erősségeiket - jobban hozzá tudjanak járulni egy vállalat vagy épp az egész társadalom sikeréhez.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://majmokvsteknosok.blog.hu/api/trackback/id/tr265425356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ozymandias 2015.01.08. 21:23:33

Sziasztok!

Tegnap találtam rá a blogotokra, nagyon jó írásaitok vannak, csak így tovább.
Már be is szereztem Susan Cain könyvét, ha elolvastam a bejegyzéseiteket el is kezdem ma olvasni.
süti beállítások módosítása